poniedziałek, 6 października 2014

Oberżynka :3

Witam po długiej przerwie i obiecuję poprawę ;)

Pamiętacie, jak na chciejliście wisiało takie zdjątko?
a pamiętacie jak zniknęło bo znalazłam tańszy i identyczny zamiennik? ;)


a wiecie czemu o tym wspominam? ;) Pewnie szło się domyślić, że znalazłam jeszcze jeden, równie piękny i z takim samym efektem ;)

Przedstawiam "11" od Life (tak, tak, promocja w superpharm ;))



Przepięknie opalizująca oberżyna :) Z tą promocją (1+1 za grosz) kosztował 3,50. Czyli mniej więcej tyle ile w sklepach kosztuje ten pierwszy zamiennik CA, a jest drugie tyle większy :)
Postanowiłam go troszkę urozmaicić, dodałam top "71" również Life.


Topy swoją drogą też są ekstra, dają taki "folijkowy" efekt, obiecuję pokazać wszystkie. Paznokcie połamane w pracy powoli odrastają ;)

P.S. widzieliście moją śliczną półeczkę? :3




5 komentarzy:

  1. Fiolecik razem z topem tworzą idealnie dobrany kolorystycznie duet - podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie opaluzuje! Bardzo mi się podoba, szczególnie w wersji solo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jesienny kolorek! Az mam chęć na xos ciemniejszego na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny kolorek
    świetny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń