środa, 11 grudnia 2013

matujący top lovely

Zima za oknem, do sesji coraz bliżej, jutro ważne kolokwium... idealny czas na napisanie posta!
Obiecałam recenzje wszystkich lakierków złapanych na rossmannowej promocji, dzisiaj top matujący z lovely :) Muszę nadgonić z recenzjami, bo mam do przetestowania jeszcze bardzo dużo rzeczy z oriflame.
Na zdjęciu oczywiście nie wszystkie :D

ale zajmijmy się topem :)

Pierwsze słowo jakie nasuwa mi się na myśl to "CUDOWNY"
Na początku miałam w planie porównać go z innym topem matującym, który mam, ale zrezygnowałam z tego pomysłu, bo tamten wypadłby koszmarnie, chociaż ma też swoje zalety :)

Co mówi producent...
Matujący lakier nawierzchniowy to idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze. Lakier przedłuży trwałość Twojego manicure i pokryje go matową mgiełką. Na wyschniętą warstwę lakieru nakładamy bezbarwny Matter Top Coat, który natychmiast nada mu matowe wykończenie.

Co mówię ja :)
Zdecydowanie się zgadzam :)-świetnie matuje-jest trwały, efekt matu nie znika po czasie/po myciu rąk-utrwala lakier-niezbyt intensywnie pachnie-jeśli chodzi o cenę kosztuje tyle samo, co tamten gorszy, a na rossmanowej promocji wyniósł mnie około 4 złotych-szybko schniezakochałam się po prostu, wad nie ma :)

Na zdjęciach taki tam prosty mani z jego użyciem :)






I na koniec bonusik :) Na wykładach zamiast robic notatki składam sobie bombki z papieru :D


3 komentarze:

  1. świetny efekt! :)
    nigdy nie miałam matującego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam się bawić nie tylko kolorami ale też fakturami^^

      Usuń